Wednesday, November 18, 2009

6 eestlast lasti maha Tšernobõlis?

Niisiis, oleme 20. novembris 1986.
Mati Talvik (issand, milline mees!): Hallo-hallo, kas hr. Ants Kippar?
Ants Kippar, Rootsi, Estica vilistlaskogust: Jah, see olen mina.
Mati Talvik: See olen mina, Mati Talvik Eesti TV-st. Te ju tunnete mind, eks ju?
Ants Kippar: Hr. Talvik? Jah, olen kuulnud.
Mati Talvik: Palun, kas te teate midagi täpsemat öelda konverentsi kohta, milles arutati 6 eestlase mahalaskmist Tšernobõlis?
Ants Kippar: Jah, need eestlased olid koju lubatud, aga et nende ajateenistust pikendati, hakkasid nad vastu.
Mati Talvik: Aga see on ju vale! See pole nii.
Ants Kippar: Hr. Talvik, kas te olete kuulnud...
Mati Talvik: Midagi ma pole kuulnud!
Ants Kippar: Mis te siis helistasite?!
Mati Talvik: Mina tahan selgust saada!
Ants Kippar: Hr. Talvik, ma saadan teile konverentsi materjalid. Mis teie aadress on?
Mati Talvik: Lomonossovi tn. 200 100.
Ants Kippar: Lomnossov? Ma ei tunne sellist.
Mati Talvik: Väga kahju. Kas te neid eestlasi üldse tunnete?
Ants Kippar: Hr Talvik, ma ei räägi teiega enam ühtegi sõna!

No comments: